Söndagen 4/10-2015

Hej!
Det var ju verkligen inte igår. Tänkte att jag skulle försöka börja blogga igen när jag känner för det. Mannen har varit iväg nu i två veckor i tunisien och kommer hem imorgon så jag har tagit en semester dag och ska iväg och hämta upp honom :D Som jag har saknat ihjäl mig efter honom. 
Annars händer inte så myket. Försökt dekorera lite med nytt i lägenheten, min systerdotter fyller hela 1år imorgon :O Tiden går så sjukt snabbt. 
Jag jobbar och står i. 
Sen är det inte mycket mer att berätta just nu. Ska försöka få in lite bilder sen med det nya i lägenheten så kan ni ju se det :) 
Nu väntar jag på Linas matkasse, den är väldigt sen idag :/
 
Ha det så bra!!
 
Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0