Hejsan hoppsan!

Planerna imorse var att möta upp min pappa och lite av familjen kl 09 på gymmet men det ändrades igårkväll. Varje gång jag springer så anstränger jag mig så mycket så jag fick så himla ont i huvudet igår vilket resulterade till att jag kräkte. När jag vaknade imorse så kände jag huvudvärken fortfarande så jag valde att ligga kvar. Smart val! 

Idag ska vi hälsa på vår faster. Även min pappas moster kommer med och vi har alltid roligt när vi alla umgås 😊 
I eftermiddagnär vi kommer hem så ska jag upp till gymmet med min yngsta lilla syster och då blir det mer löpning och sen styrka på axlar och armarna 💪😃 

Hoppas ni får en trevlig dag! 

Puss och Kram ❤ 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0