Efter vila (ofrivillig)...

.... Så var det äntligen dags för träning igen. Jag startade med 15min på crosstrainern och sen körde jag ben/rumpa och rygg. Blev inte jättebra övningar på ryggen för helt plötsligt kom det jätte mycket folk så då gav jag upp. Jag avslutade med 5 min på crosstrainern igen. 

Efter gymmet så körde vi och handla lite på Lidl och sen hem. Jag hann precis bara käka något och duscha och sen hämta min syster mig då åkte vi ner i stan och kolla kläder till min systers dotter dop. 

Sen lämnade hon av mig hos mina föräldrar där vi spenderade hela kvällen. Nu sitter vi hemma igen och jag är riktigt trött och vill bara lägga mig nu.

Imorgon är det dags för gymmet igen. 💪

Sov gott! 

Puss och Kram ❤ 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0