Ben och rumpa!!

Idag vaknade jag vid kl 08 för jag och några av mina systrar skulle upp på gymmet och träna, idag blev det ben och rumpa 🍑 Efter passet så var man helt skakig. Idag tog jag verkligen i när jag körde ben och körde många olika på dem också. 

Efter gymmet blev det snabbt hem och äta och duscha och sen körde vi hem till mina föräldrar för vår äldsta syster med familj skulle komma hit och de små pågarna skulle få sina julklappar, de blev ju tyvärr dåliga när vi skulle ses under julen, men bättre sent än aldrig. 

Ikväll ska vi fira vår Bröllopsdag, 2år redan, helt otroligt! ❤ 

Hoppas ni haft en bra dag änsålänge?! 

Puss och Kram ❤





I julklapp fick de lego, lera och Dusty påslakan och en bil. Legot satte de igång och börja bygga med direkt 😃👍 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0