Mys Söndag!

Hej!
Idag har vi inte gjort så mycket vi brukar tvätta på söndagarna men vi hade glömt att flytta ploppen så vi får tvätta imorgon istället. En släkt till min systers pojkvän var här idag och fotade lägenheten för hennes mamma ska ta över den så det verkar som vi gått i land eller vad man ska säga. Känns sjukt skoj och nervöst på samma gång. Men det ska bli skönt för nu kan vi nog få lite bättre med vår ekonomi och när Mohamed har fått jobb så kan vi ju flytta till större :-)
 
Vi blev hembjudna till min stora syster och hennes kille på taco, väldigt skoj och det var gott. Det var vår familj och hans pappa och flickvän och hennes son. Sen följde vi med min andra stora syster till affären och handlade lite och nu sitter vi här :-D Ska väl snart lägga oss för börjar bli väldigt trött.
 
Jag hoppas ni haft en bra dag! God natt och sov gott när ni lägger er!
 
Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0