Uppe med tuppen!!

Godmorgon! 
Idag har jag öppningen på jobb så jag var uppe vid 04.50 och nu sitter jag här och väntar på första barnet som ska komma närsomhelst. Såklart kunde jag inte sova så bra inatt så jag har typ bara fått 3 timmars sömn så jag är redan trött, men det är bara att härda ut. Jag slutar ju redan 13.15 så det är skönt. 

Annars har jag inga planer mer denna veckan, har änsålänge inte mer jobb så vi får se om det dyker upp annars är det ledigt 😃 På torsdag kommer mina yngre systrar hem från Kosovo så vi ska dit och hälsa dem välkomna hem då iallafall och på fredag blir det nog grillning eller något. 

Jag hoppas ni får en bra dag! 

Puss och Kram 


Haha 😜✌

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0