Snart midsommar!

Halloj!
Tiden bara springer iväg just nu och snart är det dags för midsommar. Vi firar som vanligt hemma hos mina föräldrar och det ska bli skoj och gott. Älskar midsommar maten även om man kanske äter det närsomhelst men det är lite speciellt ändå. Längtar efter prinskorvarna haha. Härhemma äter vi ju bara kycklingkorv och jag har tröttnat på det nu, så det ska bli gott med prinskorv.
 
Idag är det fint väder och jag ska snart cykla hem till mina föräldrar och tvätta och gå ut med hunden. Jag har varit ledig i tre dagar nu, får ju ingen semester i sommar så tänkte jag kunde ta lite nu.
Igår när vi varit på fotvården så köpte vi sallad på kvällen och käkade, så himla gott och tyckte inte det var alls dyrt heller. Det kommer vi testa fler gånger.
 
Nej nu ska jag se till så mannen kommer igång, han håller på att göra prov i skolan nu så vi hoppas det går bra för honom så han kan börja jobba.
Ni får ha en underbar dag!
 
Puss och Kram

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Det finns kyckling/kalkon prinskorvar också:-) De är jättegoda:-)
Kram

Svar: Aha det visste jag inte. Då får vi testa dem 😊
peetraanrtre.blogg.se

2014-06-25 @ 13:00:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0