Ramadan

Hej! 
Nu har ramadan börjat för maken. Den började nu i helgen och det verkar ändå gå helt okej änsålänge för honom. Försöker undvika att dricka och äta inför honom. 
Just nu står han och fixar hans middag, igår blev det lite av varje, så brukar de ha k Tunisien också, de äter inte bara fn rätt utan lite olika. 

Imorgon ska jag öppna på förskolan igen, så blir tidig uppgång men samtidigt så slutar jag ju tidigare 😃👍 Får hoppas det är fint väder så ska jag gå hem till min familj och lämna ett bröd åt min lilla syster 😊 Ett hälsobröd, super gott! Ska skriva ner receptet i ett annat inlägg åt er. 

Hoppas ni haft en bra dag. Vi hörs imorgon igen. 

Puss och Kram 








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0