Fotbolls VM

Hej! 
Idag lyckades jag få en rejäl sovmorgon, hörde inte ens när mannen vakna och gick iväg till skolan 😃 Detta är hans sista vecka på SFI och sen är han färdig! 👍👏❤ Nu ska han försöka hitta ett jobb också bara 😊 

Idag har jag bara hängt hemma på dagen och i eftermiddags så mötte jag upp min pappa och hjälpte honom att handla tröja på dressman, men det var liksom inte så mycket hjälp för han hade redan sett ut och köpte det 😃 

Sen handlade vi med oss sallad hem och käkade hos mina föräldrar. Resten av kvällen umgicks vi bara där tillsammans. Nu är det strax svängdas, men måste bara säga att det börjar bli lite jobbigt nu med fotbolls VM för ett är så många matcher och min man ska typ se alla nästan, ööhhh!! 😃😜

Hoppas ni haft en bra dag! 

Puss och Kram 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0