3 semester dagar!

Hej! 
Nu har jag haft lite ledigt, tog 3 dagar för sen jobbar jag ju hela sommaren och fulla dagar så det gäller att passa på. Kunde dock utnyttjat dem lite bättre men det får duga 😊 

Idag har jag tvättat och varit en sväng hemma hos mina föräldrar, Mohamed kom dit och hängde en stund efter skolan också 😊 Sen har vi ätit middag här hemma och nu snackar Mohamed med sin mamma på Skype. 

Jag ska se på matchen mellan Spanien och Chile, hejar på Spanien denna gången. Heja Ramos! Haha 
Imorgon jobbar jag mellan 9-16.30 och efter jobb ska vi ner på maxi och handla till midsommar. Ska bli trevligt när alla är samlade. 

Jag hoppas ni haft en bra dag! 

Puss och Kram 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0