28/12-2014 Söndag

Hej!
Idag är det söndag och det innebär att imorgon ska jag åter till jobb. Jag kommer jobba 2 dagar och sen är jag ledig en vecka till och sen är det tillbaka som vanligt igen. Jag har ingen ångest över att jobba imorgon, kanske får det imorgon när klockan ringer 04.30 :O haha. Men jag har en kort dag så det gör inget.
 
Idag ska vi alla samlas hemma hos mamma och pappa och äta middag ihop och spela julklappsspelet. Det ska bli skoj och jag hoppas att jag får någon klapp för det brukar jag nämligen inte få :-(
Alla ska komma kl 14, men jag är här redan.
 
Nu ska jag se om det behövs hjälp med något. Hoppas ni får en bra dag!
 
Puss och Kram <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0