Sleeping Beauty!!

Hej!
Igår satt jag på jobbet och skrev ett långt inlägg och vad händer? Jo jag råkar trycka på något så hela försvinner, då hade jag inte tid att sitta och skriva om det och ville inte det heller.
 
Idag har varit en händelserik dag. Igår efter jobbet så skulle jag kolla på flygbiljett till min man som skulle komma hit till Sverige, vi planerade att han skulle komma imorgon, Fredag. Igår när vi satt och snackade på skypen så letade jag biljett samtidigt, dock var det väldigt svårt att hitta för antingen var det väääldigt lång väntetid på mellanlandningen eller så var biljetten för dyr. Efter en stund så säger Mohamed att hans kompis hittat en biljett, till inatt (Så han flög idag, 26/9 kl 02.40), mitt hjärta började dunka en aning snabbare och tänkte att kan det verkligen stämma. Så han skickade länken och jovisst fanns där en, lite dyrare än jag kollat på men vi högg den. så imorse vid 09 var jag i Danmark på Kastrup och hämtade min älskling :-D Känns helt ofattbart. Just nu ligger han och vilar i sängen och jag ska strax iväg till gymmet och träna. Man kan ju inte slappa bara för han har kommit. Ska se om jag kan få med mig honom också :-) Planen är ju att han också ska börja träna där och hålla sig i form. Idag när vi promenerade hem till mina förädrars hus för jag glömde min mobil i bilen så såg vi en fotbollsplan och då sa han att han ville börja spela igen och då gäller det ju att vara i någorlunda bra form annars blir det bara jobbigt :-) Vi får se hur det blir, I´ll keep you informed! ;-P
 
Idag har jag fått vara ledig vilket varit skönt, dock blev det inte direkt någon sovmorgon men det kvittar för man ska ändå upp tidigt imorgon till jobbet ju. Går nämligen upp varje vardag kl 05.
 
Nu ska jag se om jag kan packa min väska. Ni får ha en fortsatt trevlig kväll mina vänner!!
 
Puss och Kram

Kommentarer
Postat av: Jenny

Blev han bortskrämd från Bodyattack eller?

Svar: Nej, vi måste fixa ett kort till honom nu. Han kommer återkomma, I Promise! 😃 Han tyckte det var skoj, men jobbigt 😊👍
peetraanrtre.blogg.se

2013-10-07 @ 13:16:34
URL: http://jennypariola.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0