Lördag 21/9-2013

God morgon!
Idag skiner solen så jag ska se till att försöka klämma in en powerwalk. Det är så skönt att bara gå med musik i öronen och glömma alla bekymmer som finns. Ikväll vankas det utgång har jag hört, får se om man hänger på.
 
Inatt var första gången jag sov i lägenheten. Var lite ensamt men det gick. Martina kom hit igår så hjälpte hon mig att hänga in mina kläder, det var skönt för sånt är jag inte så bra på. Måste se till att köpa en tv också för det är fan tråkigt när man inte har det att kolla på. Finns inte jättemycket man kan göra då.
Denna lägenheten ligger i centrum och det märker man för det kör sjukt mycket bilar och människor går och snackar/skriker här nedanför också. Ett under att man lyckades somna hahha :D
 
Nu ska jag strax snacka med min man. Ni får ha en underbar dag!
 
Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0