Förkyld

Hej! 
Denna helgen har gått i flyttandets tecken 😃 Vi har hjälpt vår syster och hennes kille att flytta in i deras hus och då passa vi på att flytta till mig också, väldigt skoj ska det bli. 

Idag har jag varit och handlat och tvättat en massa. Har blivit väldigt förkyld så det känns sådär. Hoppas det går över snart! Jag ska försöka komma ihåg att stoppa in mina sängkläder i tvättmaskinen innan jag går till jobbet imorgon så det blir klart till jag kommer hem igen. Ska försöka se till så jag kan sova i lägenheten då 😊👍 

Nu väntar sängen på mig. Klockan ringer som vanligt kl 05.00 imorgon så det känns som det är dags att lägga sig. Jag hoppas ni haft en bra dag. Sov gott! 

Puss och Kram 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0