Måndag 13/5-2013

Hej!
Jaha då var det ännu en ny vecka, då går vi in i V.20 nu. Tänk att nu är det bara typ 31 veckor kvar till det är jul igen hahaha :D Nej men först ska vi väl få en ordentlig sommar. Idag jobbade jag en kort dag, 07-12 så nu sitter jag här hemma och ser lite på tv, men jag ska ut en runda med Miro hade jag tänkt. Ikväll får vi se vad jag hittar på med, tänker inte hoppa runt i alla fall det är en sak som är säker. Sh´bam och Zumba har blivit lite sådär för mig, de passen lockar inte så jätte mycket nu när jag har haft ont i ryggen. På sommarschemat så skulle det vara två MixPass i veckan och det ser jag framemot :-) Då blir det ordentlig träning.
 
Nej nu ska jag ut lite. Jag hoppas ni haft en bra dag och får en fortsatt trevlig dag!
 
Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0