Tisdag!

Tjohej!
Allt bra med er får jag hoppas!? Jag mår helt okej, mycket träningsvärk i benen har jag dock från träningen i söndags och igår, men man ska inte klaga :-) Idag jobbade jag en väldigt kort dag, bara 4 timmar, men det är alltid något. För oss vikarier är sommartiden rätt svår att få jobb, förra året var jag i Tunisien hela Juli månad, dock har jag lyckats få jobb nästan hela juli detta året så det är gött för då vet man att man har pengar i Augusti annars är det då det strular lite med räkningar.
Imorgon ska jag också jobba, men då blir det lite fler timmar, 8-15, men det är en helt okej tid det med.
 
Idag får vi se vad det blir för träning. Det lutar åt att jag hoppar gymmet och cyklar en runda med min syster istället, men vi får se helt enkelt. Jag hoppas ni haft en bra dag och får en fortsatt trevlig kväll!!
 
Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0