Två klapp på axeln!

Hej!
Allt bra? Nu är jag riktigt slut körd. Idag blev det Sh´bam och därefter så gick jag på löpbandet i 30 min i olika hastigheter och med olika grader på lutningen, nu efteråt så känns det så jäkla bra. Jag ska snacka med min älskling i 5 minuter till sen blir det en dusch och sen ska Hannah fixa mitt hår till imorgon.
 
Imorgon ska jag försöka komma iväg till gymmet och köra IW kl 06.30, OMG hur ska jag fixa det?? :O :O
Sen börjar jag jobba kl 8-15.30 och sen får vi se om jag går upp på gymmet på kvällen också och kör lite kondition bara. Annars idag så har jag bara jobbat, sen var jag iväg på skatteverket och fixade med lite papper och sen hem och tog det lugnt innan jag körde iväg på träningen :-) Jag hoppas ni också haft en bra dag! Sov gott när ni lägger er!
 
Puss och Kram
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0