Längre dagar....

Så då sitter man här i soffan igen. Idag jobbade jag mellan 09-16.30 och egentligen skulle jag jobbat 12.30-16.30 så jag fick fler timmar, även imorgon jobbar jag fler timmar. Det är skönt med fler timmar för det innebär mer pengar och pengar kan man inte få nog av 😊 

Idag till middag hade vi kyckling och pommes, gott och imorgon ska jag göra lasagne. 
Min lilla syster (Frida) skulle ju åkt till Kosovo i torsdag men då kom ju stormen Sven så det blev inställt. Dock boka hon om så hon åker ikväll om ca 1.5 timme. Hoppas hon får skoj och sen om 1 vecka kommer hon och Hannah hem igen, ska bli skoj 😊 

Nu ska jag snart lägga mig! 

Puss och Kram 


Testa att göra en butterkaka i helgen, den blev helt okej, köpe är dock godare 😜 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0