7/12-2013

Hej! 
Vilken hysteri det har blivit för att Kevin vann idol, flera bloggar har skrivit om det och i tidningarna står det såklart. Tur man inte har följt idol så man slipper allt snack 😃 

Igår var jag på julbord i Malmö. Julbord är inte någon favorit för det är inte mycket jag tycker om på bordet och det känns då som bortkastade pengar. Dock fick vi detta betalt så då följde jag med 😊 Precis när vi skulle köra så blev det värsta snöstormen så vi stannade bara i 2 timmar. 

Idag har vi inte gjort mycket, Mohamed har nog feber så vi tittar bara på tv, eller jag gör det och Mohamed vilar i soffan. Klockan 18 är vi bortbjudna, får se om vi kan gå så han inte mår sämre. 
Ni får ha en fortsatt trevlig lördag! 

Puss och Kram 


Min tallrik igår, inte så mycket saker på 😃

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0