Tröttsamt!!

Hej!
Ibland blir man så trött på människor. Det finns dem som tror de kan utnyttja en och alltid få sin vilja igenom men där har de verkligen fel och jag blir så jäkla trött på det. Jag känner att jag som person har börjat säga ifrån mer och mer när jag är missnöjd med något och jag skiter fullkomligt i om folk blir arga.
 
Dagen har varit bra, solen har skinit rejält och man har inte behövt ha på sig vinterjackan alls idag, får nog ta den ikväll/natt dock för då är det ju kallare :-) Jag fick tvättat Britas fönster och hon bjöd på plättor, det var gott. Sen satt vi och snackade en hel del också, så det var en trevlig dag.
Nu ska jag fixa med min tvätt och sen blir det duschen och fixa sig inför ikväll och utgång.
 
Jag hoppas ni haft en bra dag änsålänge och att ni får en trevlig kväll!
 
Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0