Onsdag 17/4-2013

Godmorgon!
Idag är det Onsdag eller Lilllördag som visa kallar det. Kan inte fatta att vissa människor går ut och festar på en onsdag, hur orkar dem sen gå upp nästa dag till jobbet och kunna prestera som vanligt? Själv är man jättetrött och seg dagen efter och jag dricker inte ens när vi går ut. Idag jobbar jag som sagt en kort dag, från 07-12 sen ska jag hem och ta det lugnt. Ikväll blir det gymmet.
 
Jag hoppas att solen kikar fram snart. Nu på morgonen är det lite kallt, men på eftermiddagen blir det faktiskt riktigt varmt och då kan man inte ha på sig sin jacka längre. Hoppas våren kommer nu :-)
Jag hoppas ni får en bra dag!
 
Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0