Migrän!!

Hej!
Hur har eran dag varit änsålänge mina vänner? Min har varit helt okej, det har gått fort. Dock började jag känna nu på eftermiddagen att mina ögon börja bli irriterade och dra i sig och sen fick jag ont i huvudet. Sen när jag kom hem och hämtade Hannah och vi körde iväg så blev det värre och jag kände hur det höll på att komma upp. Vi åkte hem så jag fick ta tabletter och nu sitter jag här i soffan och vilar och ska nog snart dra mig in i sängen och villa ännu mer, är helt slut nu.
 
Imorgon är en ny jobbedag, mellan 08-15 så då går jag direkt efter mellanmålet. Plus imorgon kommer en ny inskolnings pojke och det skulle vara en intensiv inskolning så han och hans föräldrar ska vara där mellan 9-14, då kommer vi vara en hel drös med vuxna och barn, fullrulle med andra ord :-/
 
Nu ska jag gå så hörs vi senare ikväll!!
 
Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0