I´m falling!

Go´kväll i stugorna!
Har ni haft en bra dag? Min har varit lite sådär, väldigt stressig och mycket skrik och grått på jobbet, från barnen. Som jag förutspådde så började det regna innan och det var inte lite heller :-D Det öser fortfarande ner här.
Just nu sitter jag och lyssnar på lite musik med hårfärg i håret, ska färga det lite lite ljusare, men absolut inte så ljust som jag hade förr för det är ju verkligen inte snyggt. Anledningen är för det har blivit en rejäl utväxt och jag orkar inte med den mer nu :-) Sen vid 21 så kommer min älskling in och då ska vi snacka lite.
 
Idag när jag vaknade så hade jag så fruktansvärt ont i min högra hälsena och den är lite svullen. HAde inte ont igår kväll eller under dagen igår så jag har ingen aning om vad som har hänt :-/ Får hoppas det går över till imorgon när vi ska ut och dansa. Nu måste jag gå upp och tvätta av färgen. Hoppas ni får en trevlig kväll!!
 
Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0