Come as you are and leave as a Star!!

Tjena!!
Vilken eftermiddag det blev :-) Riktgit varmt när solen var framme. Min morbrors ex ringde och frågade om jag kunde hjälpa henne att bära en sak hon köpt så jag for hem till henne och sen tog jag min morbrors bil tillbaka som han hämtade innan. Idag blev det lite dans på gymmet, Sh´bam. Dock hade jag ont i höften så det blev inte riktigt så tufft som jag hade velat, men nästa gång får det bli ännu bättre då.
 
Nu ska jag snacka med min man lite och sen blir det sängen. Är trött redan och har varit det hela dagen. Alltid när jag börjar jobba tidigt så kan jag aldrig sova, det slår aldrig fel. Men imorgon börjar jag inte förräns kl 09 så då kan jag ju sova till iallafall 07.
Jag hoppas ni också har haft en bra dag i vår solen. Sov så gott när ni lägger er!!
 
Puss och Kram
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0