Taco!!

Idag är det taco som står på listan och det ska bli riktigt gott. Det var riktigt längesen jag åt det. Min pappa och lilla syster är iväg och handlar mat som vi ska äta nu i nästa vecka. Vi har ju börjat att vi ska handla mat så vi har i några veckor och vi får ju pengar nästa vecka och då ska vi handla mat för 2 veckor fram, hoppas det blir bra och billigare än hur vi gör nu. På så sett ska vi försöka undvika att handla köpmat också.
 
Just nu sitter jag och pratar med min pojkvän på facebook. Han fick sitt pass idag så på måndag ska han skicka det till min pappas jobb och sen ska jag skicka iväg äktenskapslicensen. Sen får vi se vad vi får för svar tillbaka, om vi får gifta oss eller inte :-)
Jag hoppas ni har haft en bra dag, det har ju varit toppen väder, solsken och inte så jätte kallt.
Vi hörs senare ikväll!!
 
Puss och Kram
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0