Otur eller vad??

Hej!
Innan gick jag ut på min promenad och när jag kommit en bra bit så börjar det hagla som tusan och stora flingor så det gör ont, så jag får sätta fart och tänker att det var ju lite otur. Men när jag närmar mig hemmet och ska hämta vovven och gå en runda med honom så när vi kommit en bra bit då med så börjar det regna som tusan och jag börjar då undra om jag gjort någon arg eller något :-D Men inte går vi hem utan vi fortsätter vår promenad, dock gillar ingen av oss regnet.
Sen väl här hemma så kör jag igång mina övningar. Dock har jag fortfarande träningsvärk från i tisdags men känner att ända sättet att få bort värken är att träna bort den så det gjorde jag ikväll.
Kvällens träning såg ut så här:
200st Sit ups
15*3 rumpövningar på vardera ben ( Såna där man ligger på alla fyra och lyfter upp benet i luften)
15*3 Biceps
15*2 Benböj
 
Jag är nöjd bara jag gör något och imorgon ska jag köpa ett gymkort och då kan jag utöka min träning rätt mycket. Dock det bästa redskapet du har är DIN KROPP så glöm inte det! :-)
 
Jag hoppas ni har haft en bra dag. Sov gott med er!
 
Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0