Middag är på G

Hej!
Sorry för den dåliga uppdateringen idag. Jag har varit helkass på morgonen och eftermiddagen. Jag fick snackat lite med min älskling med kamera men jag har knappt någon röst så det gick som det gick. Nu har jag iallafall fått en kopia på hans pass så jag ska skicka in det på fredag och sen får vi väönta på svar. Just nu håller jag på med middagen, skinsnitzel, klyftpotatis, morötter, lök och bea sås, ska bli riktigt smaskigt ska jag säga er. Har inte fått i mig något idag direkt, bara en bulle imorse vid 08 och sen har det inte gått.
 
Imorgon är det jobb igen iallafall, får hoppas det går bra, har inte råd att vara hemma mer nu så måste tvinga igenom mig dagen. Hoppas ni haft en bra start på veckan.
 
Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0