En bra dag!

Hej!
Idag har det varit en bra dag. Jobbet gick bra och det gick fort. Det var faktiskt en väldigt rolig dag idag. :-) Får se i nästa vecka om hur det blir i november om det blir jobb där då också annars får jag hoppas att jag kan få lite någonannanstans, hmm ska det ordet sitta ihop??
Vi kom aldrig iväg till gymmet idag för det blev klydd med bilarna, ena bilen gick sönder så den är i malmö nu så imorgon får vi cykla dit istället :-)
I tisdags så skickade jag iväg äktenskapscertifikatet till skatteverket i stockholm tror jag det var och jag och Mohamed fick höra av hans kompisar som också gör som oss att det skulle ta en månad för att få tillbaka de papprena. But guess what, de kom med posten idag och där var det stämpel och allt så då kan jag och Mohamed gifta oss i Tunisien i december/Januari :-D Blev så jäkla glad och det blev Mohamed också när jag ringde honom för att berätta :-) De har så dålig uppkoppling just nu men efter helgen hoppas jag den är bra igen för nu börjar jag få abstinens när man inte kan prata som man brukar.
 
Imorgon har jag ganska mycket jag ska göra i Malmö:
- Åka till loppisen
- Åka till Usports och köpa träningsskor
- Åka till Ikea
och sen ska vi ju fixa med gymkortet fast det är i vår hemstad Trelleborg :-)
 
Jag önskar er en fortsatt trevlig kväll/natt. Sov gott om ni lägger er snart. Ta det lugnt om ni ska ut och festa!
 
Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0