-----------

Hej!
Nu är fredagen över och vi går in på lördag. Idag har det varit en bra dag. Jobbet gick fort och det var bra. När jag kom hem körde jag och handlade med min far och sen käkade vi middag och då kom jönssonligan hit och drack kaffe och de hade med sig  goda kanelsnäckor :-) Lillkusinen bestämde sig för att övernatta idag så jag umgicks med henne, spelade lite monopol och finns i sjön. imorgon ska Hannah komma hit med sin pojkvän och träffa våra föräldrar för första gången så det ska bli spännande. Jag och Felicia ska baka lite cookies som vi kan käka då.
 
Annars händer det inte så mycket i helgen, inte vad jag vet nu iallafall. Hoppas ni haft en bra fredag och om ni är ute och svänger de lurviga så ta det försiktigt och kom ihåg - Varannan vatten! ;-P
 
Puss och Kram
 
 
En favorit låt just nu! :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0