Trust!!

Hej alla!!
Idag har varit en upp och ner dag. Saknaden av min älskling har varit sjukt stor idag och det har varit många gånger jag bara suttit rakt upp och ner och gråtit. Idag har jag även pratat med min lilla syster och hennes pojkvän om hur viktigt det är med tillit. Att man kan lite på varandra i sitt förhållande för utan det så kommer det vara riktigt svårt. Men det är nog något som alla märker av någon gång i en relation :-)
 
Nu ska jag snacka lite med min älskling och sen blir det sängen. Imorgon ska jag upp tidigt och köra med till malmö och lämna min pappa på jobb och sen min systers pojkvän hemma. Sen på eftermiddagen ska vi hämta vår pappas moster och vår papppa och så hem igen. På lördag blir det familjeträff kan man säga, vi ska äta kalkon och ha det super mysigt :-)
 
Jag hoppas ni haft en bra dag! Sov så gott.
 
Puss och Kram
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0