Tisdag 20/11-2012

Godmorgon!
Allt bra? Här är det inte helt bra, har blivit dålig i magen, troligtvis maginfluensan så jag får vara hemma från jobb idag också och sen får jag se hur jag mår imorgon. Igår blev jag tossigt på min hårförlängning och bestämde mig för att ta av den och så sätter jag i den innan jag åker ner till tunisien istället. Jag trivs i hårförlängningen och tycker det är snyggt, men det tar för lång tid att fixa och sen ska man hålla på och tupera så man kan dölja microringarna och mitt hår är så tunt så det är nästan omöjligt så jag är väldigt glad att jag trivs så bra i mitt eget korta tunna hår :-D Ska sluta bry mig om vad andra människor tycker och sådant. För så länge jag är glad och nöjd så räcker det.
 
Nu ska jag käka min frukost eller försöka iallafall. Jag hoppas ni får en bra dag!
 
Puss och Kram
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0