Starkare än jag trodde!!!

Hej!
Imorse hade jag verkligen inte tid att slänga in ett inlägg för jag var tvungen att duscha och det tar lite längre tid att föna och få torrt på hårförlängningen än mitt vanliga hår som går på typ 3 minuter :-D
Det gick bra på jobbet och idag fick jag positiv feedback av dem och det var riktigt härligt, sånt man behöver höra emellanåt :-) När jag kom hem snackade jag med Hannah och Shkelzen och sen blev det tv tittande.
 
När Frida sen kom hem så körde vi upp på gymmet och skulle köra vårt program vi fick av PT:n. Jag kan ju säga så att jag underskattade verkligen detta programmet för det var så himla jäkla sinnesjukt jobbigt så det inte är sant, MEN JAG KLARADE DET!! Riktigt stolt över mig själv för det och klarade även de rätta hastigheterna :-) Imorgon ska vi försöka köra på igen.
 
Hoppas ni haft en bra dag, det har jag. Nu blir det snack med älsklingen och sen sängen!
 
Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0