Som gissat......

.... Så blev det som jag sa innan. När jag kom hem var jag så jäkla trött och slocknade i min mamma säng på nedanvåningen. Sen sov jag till 18.30. Nu håller jag på att käka lite middag, spagetti och köttfärssås men det blev inte så gott :-) Därav så blev det ingen träning idag utan jag får kämpa extra hårt imorgon istället, då ska vi även på möte hos en PT som ska visa hur maskinerna funkar :-)
 
Jag var ju på en ny förskola idag och det gick väldigt bra. Personalen var väldigt trevlig och barnen likaså, de flesta iallafall. Där var inte ett ända svenskt barn utan alla var utländska, arabiska, kurdiska, polska och albaner för att nämna några. De hade lite attityd och det är tråkigt när det är så. Men annars så var det bra. Man får ju dessutom motion för det blir en bit att cykla för att komma dit.
 
Nu ska jag fortsätta skriva med min älskling. Hoppas ni haft en bra dag.
 
Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0