PT

Hej!
Allt bra idag? Med mig är det bra, känner bara att jag börjar få lite ont i huvudet så jag ska ta en huvudvärkstablett och snacka lite med min älskling och sen blir det sängen. Imorgon är det jobb på samma förskola som i måndags mellan 8-13 så det är ju en kort dag. Ska iväg på gymmet direkt efter jobbet tror jag och sen på kvällen kör jag sh´bam med Frida :-) Nu ska magen försvinna lite till nyår och bröllopet :-)
 
Idag hade vi möte med en personlig tränare på gymmet som satte ihop ett program till oss. Mitt programm består av mycket eller ja enbart kondition för jag vill gå ner i vikt. Sen får jag gå på Bodypump pass för att få styrka. Så det gäller att kolla igenom tränings schemat igen och kolla vilka pass jag ska köra. Ska bli intressant att se hur mycket man kan förändra sin kropp på ca 6 veckor :-)
 
Nu säger jag godnatt till er! Hoppas ni haft en bra dag.
 
Puss och Kram
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0