Promenad!

Hej!
Allt bra med er? Idag efter jobbet så hade jag tänkt ta bussen hem för min mamma körde mig imorse för det regna så jäkla mycket. Dock när jag kliver på bussen så tar de ju inte visa kort på stads bussarna :O Snacka om att jag blev förvånad och inombords blev jag förbannad. Så jag får kliva av bussen och promenera hem. Fick så jäkla ont i ryggen för jag har en sån axel väska med till jobb. Men det som är plus är att jag fick ca 50 minuters promenad/powerwalk.
Väl hemma så får jag ett sms av min kusins mamma som undrar om jag kan hämta kusin från skolan så iväg dit far jag och hämtar henne och när vi är påväg hem så börjar det regna som tusan :-D Otur måste man ha ibland ;-P
 
Nu ska jag vila lite och sen ska jag iväg till gymmet och träna ikväll :-) Hoppas ni får en fortsattt trevlig kväll.
 
Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0