Lill lördag!!

Godmorgon!
Allt bra med er? Här är det bra, dock är jag lite trött för kunde inte somna inatt. Sitter nu och käka frukost, lite yoghurt och banan och ett glas juice till. Har fixat sminket och ska bara tupera håret och be min syster göra en fläta på mig. Idag är det ju den förskolan som ligger en bra bit ifrån där jag bor så jag får cykla i tid om jag ska hinna. Jag jobbar mellan 08-13 så det är en rätt lagom dag, sen hem och vila en stund innan kvällens träning. Idag ska jag träna bodypump och om jag orkar så ska jag köra Sh´bam efteråt. Dock kommer jag få sån jäkla träningsvärk så jag kommer väl knappt kunna gå imorgon :-/ :-D Men det är bara skönt, säger vi hahaha.
 
Jag önskar er en riktigt bra dag så hörs vi senare!
 
Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0