Konditionsträning!

Tjena!
Nu är vi hemma från gymmet igen. Det blev konditionsträning även idag fördet fick vi order om att göra. Tisdag den 13/11 så ska vi på ett möte på gymmet där vi ska få gå igenom hur maskinerna funkar så vi kan börja träna på dem också, ska bli skönt att träna lite styrka också. Något jag märkt dessa gånger jag varit där är att typ alla tjejer står på konditions maskinerna medan alla killar står och pumpar som tusan på de andra maskinerna, alltså styrka då. Lite roligt faktiskt.
Idag blev det följande träning:
- 10 Min på Crosstrainern
- 15 min på cykel. (Dock en sån cykel man sitter på och har ryggstöd, inte den bästa för man gled ner helatiden)
- 15 min på löpbandet i högt tempo.
 
Alltså blev det 40 minuter konditionsträning så det är jag nöjd med. Nu har jag precis druckit en banan och jordgubbs smoothie och ätit en halv banan. Drack även en återhämtnings dryck. Nu ska jag snacka lite med min älskling och sen blir det duschen och lite mag och rumpträning. Jag hoppas ni har haft en bra dag.
 
Puss och Kram
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0