Huvudvärk och trött!!

Hej!
Nu har jag kommit hem från jobbet och jag är riktigt trött. Vet inte riktigt vad det var med ungarna idag men de höll på hela tiden, helt uppspelta. Plus det att den ena bajsade på sig tre gånger ju :-/
Min mamma är iväg och hämtar min syster och hennes kille i malmö, han ska sova över här i helgen. Sen min andra syster har ju varit iväg på en mini semester i Polen med sin kille och hälsat på hans släkt därnere, deras flyg var försenat så får vänta någon timme innan de är framme.
Jag sitter just nu och snackar med min man och ska strax hjälpa min lilla syster med sitt hår så hon blir fin. Hon skulle nog iväg och ha någon träff med klass kompisar, skoj för henne. Själv ska jag bara vara hemma och ta det lugnt :-)
 
Jag hoppas ni haft en bra fredag och ni får en fortsatt bra fredags kväll!
 
Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0