Helvetes månad!!

Hej!
Allt bra med er? Var ju några dagar sen jag skrev men har liksom inte varit lockad till att skriva. Igår var vi ute på disko i Malmö, Harrys. Det är ju halloween eller var så vissa folk var utklädda och de som jobbade där var också utklädda så de var väldigt läskiga och de såg äckliga ut. Alltså de var riktigt målade av säkert ett proffs eller något. Men musiken var helt okej och vi dansade dock körde vi hem lite tidigare än vanligt, tror klockan var 02.30 något när vi körde hem så det var ju helt okej ändå.
 
Idag söndag så sov vi ut länge, tror vi åt frukost vid ca 14.30 :D Men det var helt okej. Vid ca 17 så stack jag och två av mina systrar iväg till gymmet och tränade lite. Det var inte så jätte mycket folk så det var skönt, gillar inte när det är full smockat med folk som glor. Kvällens träning blev iallafall följande:
- 10 min på crosstrainern
- Mage, biceps, bröst och triceps
- 15 min på cykel
- 12 min på löpbandet ( Promenerade)
 
Så får vara nöjd med det. Dock denna veckan soom kommer sätter det igång ordentligt. Denna jävla magen som man har ska minskas rejält till jag åker iväg till Tunisien. Middagen var klar till oss när vi kom hem, kyckling och pasta gratäng, musigt värre :-)
 
Nu snackar jag lite med min älskling på facebook på mobilen och lyssnar på musik. Sen blir det lite magövning och rumpövning och sen sängen. Hoppas ni haft en bra dag!
 
Puss och Kram
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0