Allmänt seg!

Godmorgon!
Idag är det ju lill lördag som alla säger, för mig är det bara en vanlig onsdag för jag går ju aldrig ut och festar mitt i veckan när jag jobbar, utan det får vara på lördagarna istället som man går ut, förstår inte hur man orkar vara ute hela natten och sen jobba dagen lång.
 
Idag blir det jobb mellan 08-13 så det är ju inte en sån jätte lång dag, sen ska jag hem och fixa lite smått med middagen och ikväll blir det gymmet. Ska försöka köra bodypump och om jag orkar eller rättare sagt om min kropp orkar så kör jag Sh´bam efteråt :-) Vi har ju kört igång en tävling här hemma och jag ska fan "vinna", första vinsten är att få en gratis månad på gymmet, alltså att "förlorarna" betalar en månad för en.
 
Nu ska jag käka upp min frukost och klä på mig sen måste jag cykla iväg. Hatar att cykla men det tar för lång att gå. Hoppas ni får en underbar dag.
 
Puss och Kram
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0