Why all this depp days??

Hejsan svejsan!'
Idag är det är det lördag. Lillkusinen är här och ska övernatta idag, ska bli skoj och det blir ju i mitt rum hon sover :-) Igår så var det en riktig depp kväll och hela denna dagen har varit likadan. Har inte alls orkat hålla det tillbaka. Tårarna har runnit. Att man kan sakna en person så mycket är helt sjukt. Fast jag ser och pratar med honom varje dag så gör det ont att inte kunna krama om honom när man vill. Det är cirka 55 dagar kvar tills jag drar ner till Tunisien. Sen stannar jag i ca 2 månader.

Idag har jag inte gjort så mycket, har känt mig lite bakfull, dock har jag inte varit det men det har känts så iallafall. Just nu står maten i ugnen och vi ska strax käka lite, ska bli smarrigt.
Vad har ni hittat på med denna lördag? Ska ni bege er ut ikväll på äventyr eller ni ska ha en myskväll därhemma?

Ha en fortsatt underbar kväll iallafall!

Puss och Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0