I hate how much i love you boy!!

Heeeej!
Allt bra med er? Här är allt okej, har lite ont i huvudet just nu bara. Igår så grillade vi med familjen och vår morbror med familj. Var skoj och vi blandade även lite strawberry daiquris :P De är riktigt goda. Dock är det lite tråkigt för jag måste sitta och göra alla för ingen annan vet hur man gör dem och de verkar inte vilja lära sig heller. Annars idag har jag inte några speciella planer. Hade tänkt gå igenom mina kläder och packa ner vinterkläder och sånt jag inte ska använda mer nu när det är sommar. Har kläder på två fåtöljer i mitt rum plus att min garderob är smockfull. Måste även sälja lite möbler.
Vädret är väl lite sådär. solen sken innan men det regna ganska mycket :/ Skumt!

Nu ska jag bege mig upp på mitt rum. Jag hoppas ni får en bra dag!

Puss och Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0