Absolut!!

Heej!
Hur mår ni idag?!? Jag mår bra. Idag jobbade jag en väldigt kort dag, mellan 07.30 - 11, sen hem och vilade lite. Klockan 14.20 kom min syster hem och vi gjorde oss iordning för vi skulle ner till stan och visa upp boxning på stortorget för människor och ragga medlemmar, det gick bra, lite nervöst bara :P

Sen när vi kom hem så bar jag upp min säng på rummet och madrasserna, så inatt får jag sova gott. Jag hoppas att min morbror kommer ner imorgon och hjälper mig att sätta ihop den, det hade varit toppen :-)
Nu ikväll sitter jag och snackar med älsklingen och dricker ett glas. Vi sitter och planerar lite inför sommaren. Jag vill testa en massa, vi ska bland annat gå och fiska med Mohamed kusin, det har jag aldrig testat innan så det ska bli skoj.

Ni ska jag fortsätta snacka och vara social. Jag hoppas att ni har haft en underbar dag precis som jag haft!

Puss och Kram på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0