We`re higher then a Motha**cker!!!

Go`kväll i stugorna!
Det har varit en härlig dag och solen kikade fram framåt eftermiddagen och det var riktigt skönt. Har spenderat dagen lite med Hannah när hon kom hem från jobb. Vi fick bla köra runt till lite olika affärer, vi skulle handla korv och korvbröd för vi grillade ikväll igen, det är härligt att grilla, dock gillar jag dock inte att grilla korv hela tiden hahaha, men det är riktigt mysigt :)
Just nu sitter jag och lyssnar på musik och väntar på att min älskling ska komma in på facebook så vi kan snacka lite innan det blir sängen. Lillkusinen ska sova över här inatt så det blir väl full rulle ikväll hahaha :D Hon har blivit helt beroende av The Sims spelet. Idag när Hannah och jag kom hem så var de härnere hos oss och min morbror och hans tjej satt ute i uterummet och då satt lillkusinen härinne i vårt kök och spelade hahaha jaja.

Nu säger jag godnatt till er och hoppas ni sover gott sen när ni lägger er!

Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0