Staket bygge!

Idag skiner solen och det är skönt när man väl är i solen :D
Vi håller på ute i vår trädgård och ska bygga ett staket, frågan är hur långt vi hinner idag. Hade varit bra om vi hunnit en bra bit iallafall. Även idag håller jag på att tvätta, det är sista tvätten som jag har. Hannah frågade mig innan om vi skulle dra ut någonstans och kanske ta foton men jag pallar inte riktigt, är rätt trött.
Vi får se om det kanske blir grillning idag med jönssonligan när det är så fint väder, det var det ju inte igår så då fick vi hoppa det.

Jag hoppas ni får en trevlig dag!

Puss och Kram


Kommentarer
Postat av: Vendela

Hejsan,

härligt med staketbygge! Vad blir det för typ av staket? Vill du visa upp det på Byggla.se? Det är bara att maila mig så berättar jag mer! Är du intresserad får du en liten välkomstpresent :)

Mvh

Vendela på Byggla

2012-03-28 @ 14:08:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0