Solsken!!!!!

Go´kväll i stugan!!
Nu har jag precis kommit hem ska ska bara ta det lugnt resten av kvällen, slänga in en tvätt hade jag tänkt. Efter jobb så körde jag iväg och fixade lite ärenden och sen handlade vi lite mat på Mc Donalds, tog själv 2 cheeseburgare, smarrigt. Nu sitter jag och väntar på Mohamed så vi kan snacka på facebook lite.

Idag har solen skinet och det har varit riktigt skönt, såna här dagar blir det nästan för varmt att ha vinter jackan för man fick knäppa upp och man var fortfarande lite svettig. Kanske ska leta fram en vår jacka nu??
Vi var ute i 2 timmar med barnen, undra om man fått någon färg i ansiktet tro?? hahaha tror knappt det men man kan ju hoppas. Jag trivs väldigt bra där jag varit 3 dagar nu och hoppas man får mer där.

Nu kom Mohamed in så nu får jag avsluta. Jag hoppas ni har haft en lika bra dag som jag och ni haft fint väder också. Ha en fortsatt trevlig kväll!!

Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0