Restaurang besök!!

Hejsan svejsan!
Idag ska vi iväg och käka på restaurang för att fira min äldsta syster som fyllde år i veckan, ska bli skoj. Solen skiner där ute så jag funderar på om jag ska gå ner där, dock blåser det en del, får fundera en stund till, har ju 1,5 timme på mig ;)
Just nu håller jag på att tvätta lite kläder, en kjol som jag tänkte ha på mig nu när vi ska ner där, eller tvätta görs den inte nu utan den är i tumlaren så den ska nog hinna bli torr.

Nu ska jag fixa håret och sätta på lite smink. Ska se om min far behövde hjälp med sitt hår också, ska styla det åt honom.

Hoppas ni får en fortsatt trevlig dag! Ska ni ut ikväll förresten??

Puss och Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0