Lill Lördag!!

Hej hopp!
Idag är det onsdag och Lill lördag. Många som går ut och festaridag, dock är jag inte en av dem. Tror aldrig jag skulle få för mig att gå ut och festa på en vardag när man har jobb och ska upp tidigt. Men en lördag eller fredag så är det skoj för då är även eller det brukar vara mycket folk ute. Dock är jag ingen person soom gillar att dricka en massa utan jag går dit för att dansa och ha kul med mina vänner.

Idag jobbade jag kort dag, började 07.30 - 12.30. Tycker det är skönt med korta dagar för då kan man ta det lugnt sen resten av dagen. Idag har det varit solsken ute, dock är det väldigt kallt och man frös när man var ute med barnen. Jag fick även låna ut ett par vantar till ett av barnen för det hade inga och hon frös väldigt mycket.

Nu ska jag se lite på tv och sen är det Oc, jag älskar Oc, dock börjar det gå mot sitt slut. Ikväll är det även nystart för Greys anatomy igen, helt nya avsnitt så det hade jag tänkt se, gillar det väldigt mycket och speciellt hur det är nu.
Nu ska jag vänta och se om Mohamed dyker upp på facebook eller skype för då ska jag snacka med honom lite.

Hoppas ni har en bra dag och ni får ha en fortsatt bra dag!!

Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0