I´m walking on sunshine!!!

Godmorgon!
Idag är det strålande sol utomhus och man vill bara vara utomhus. Blir väl någon promenad med hunden. Jag hoppas att parken inte är så lerig och våt utan har blivit lite torr nu när solen har stått på.
Några här hemma ska ner till kulturhuset och kika för de hade något event därnere, men jag känner inte för det alls.

Idag kommer vår kära kompis hem också, dock inte förrän ikväll så vi får väl träffa henne imorgon på jobb eller jag får det. Hennes kille är ju kvar nere i Tunisien så hon kommer ju åka ner där några gånger och sen under sommaren så kommer hon vara där jättelänge, precis som jag förhoppningsvis :)

Nu ska jag käka lite frukost och sen får man starta dagen :P

Ha en underbar dag allihopa!!

Puss och Kram

           

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0