Hotter then fire!!!

Nu kom det regnet jag snackade om innan haha. Jag, Hannah och Frida begav oss iallafall ut i albäckskogen och tog lite bilder, dock tyckte jag de på mig inte blev sådär superfina direkt, jag är verkligen inte fotogenisk eller vad man brukar säga :D Men ibland lyckas man få till någon bra bild och då blir jag alltid så glad hahaha Töntig eller vaddå??
Nu är vi hemma, var även iväg och handlade, ikväll ska här göras våfflor. Kom just på att jag måste slänga in en tvätt nu också, det är lite tråkigt att tvätta faktiskt hahah, fast det är jag nog inte ensam om att tycka, dock är det bättre att ha tvättmaskinen hemma än att man ska boka tid och sånt när man bor i lägenheter.

Nu ska jag fortsätta snacka med Mohamed och springa ner och tvätta! Hoppas ni får en trevlig kväll!!

Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0